.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین رویداد تلخ سال 93 رقم خورد؛
وزارت کشور تایید کرد: مرزبان ایرانی به شهادت رسیده است
شمال نيوز: معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.

شمال نيوز: درحالیکه تا ساعاتی پیش، وزارت کشور خبر شهادت مرزبان ایرانی را تایید نکرده بود، دقایقی پیش معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان خبر شهادت یکی از مرزبانان ربوده شده ایرانی توسط گروهک تروریستی را تایید کرد.





به گزارش شمال نیوز به نقل از ایرنا، علی اصغر میرشکاری، معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بر اساس تحقیقات به عمل آمده خبر شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی تایید شده است
وی افزود: ˈجمشید دانایی فرˈ تنها درجه دار از میان پنج مرزبان ربوده شده به شهادت رسیده است.

گروهک تروریستی رباینده پنج مرزبان ایرانی از منطقه مرزی جکیگور در جنوب سیستان و بلوچستان یکشنبه شب ادعا کرد که یکی از مرزبانان به نام جمشید دانایی فر را به شهادت رسانده است.

اعضای گروهک تروریستی موسوم به جیش العدل 17 بهمن ماه گذشته پنج مرزبان ایرانی را در منطقه جکیگور شهرستان سرباز در جنوب سیستان و بلوچستان ربودند.

ˈموسی دانایی فرˈ برادر کوچکتر مرزبان جمشید دانایی فر گفت: جمشید دانایی فر متولد 1366 محمد آباد سیستان و دارای مدرک دیپلم است که از سه سال پیش در مرزبانی مشغول به خدمت شده است.

وی افزود: جمشید دوسال پیش ازدواج کرده و نخستین فرزندش 10 روزه است و هنوز پدر و فرزند، یکدیگر را ندیده اند.

همچنین قائم مقام وزیر کشور و سخنگوی وزارت کشور، خبر مربوط به شهادت یکی از پنج مرزبان ایرانی - که توسط گروهک تروریستی موسوم به جیش‌العدل به گروگان گرفته شده‌اند - را تأیید کرد.

حسینعی امیری در گفت‌وگو با ایسنا  اظهار کرد: مقامات محلی تأیید کرده‌اند که خبر شهادت یکی از مرزبانان ایرانی به گروگان گرفته شده در این کشور صحت دارد.

گروهک موسوم به جیش‌العدل در بیانیه‌ای در وبلاگ خود مدعی شده بود که یکی از مرزبانان ایرانی را به شهادت رسانده است.

تا پیش از این منابع رسمی و مقامات وزارت کشور صحت این خبر را تأیید نکرده و اعلام کرده بودند که خبرهای منتشره شده از کشته شدن یکی از مرزبانان کشورمان توسط جیش‌العدل، قابل تائید نیست.

مسئولان استانداری سیستان و بلوچستان نیز عصر امروز - دوشنبه - خبر شهادت یکی از پنج سرباز ایرانی را تأیید کردند.



ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

مرتضوي 5 فروردين 1393
لعنت خدا بر دشمنان اسلام. خداوند صبر جزيلي را به اين خانواده محترم عطا نمايد.روحش شاد و راهش پر رهرو باد.
نا شناس 5 فروردين 1393
همین نشستیم تا خبر پرپر شدن دسته گلهای کشور و مردم بدن ، تورو خدا تو این ایم که همه به فکر شادی و عید و بازدید هستید یادی هم از خانواده های منتظر و دلواپس این عزیزان بکنید. خدایا به حق حضرت زهرا (س) این جوانان رو به خانه اش برگردان دل مادرشون و شاد کن . الهی آمین
نا شناس 5 فروردين 1393
واقعاً ما مدیون این افراد هستیم- مسئولین کشوری و لشکری باید جواب دندان شکنی دهند- فقط محکوم کردن فایده نداره
نا شناس 5 فروردين 1393
لعنت خدا بر گروهک جیش العدل لعنت خدا بر مسئولین بی خاصیت
نا شناس 5 فروردين 1393
خوب ............. حالا مسئولين امنيت و ... چكار كردند؟؟؟؟؟؟؟؟
نا شناس 5 فروردين 1393
خدالعنت کنه این گروهک جیش العدل دیگه چی میخان ازمردم
خدا بیامرزه آن سرباز رو انشاالله خدا به پدر ومادرش صبربده.
محمدحکم 6 فروردين 1393
این مسولینچیزی ازانهاکم نمشود تنها کسی که می سوزدخانواده این مرز بان است درهشت سال دفاع مقدس کدم مسول را یک کک گازکرفت که این اولین باشد
نا شناس 7 فروردين 1393
آقایون مسئول سریع محکوم کنین- چون ما کاری جز این بلد نیستیم- مسئول، دولت پاکستان هم نیست- مسئول، خود ایرانه که طی این چندین سال هیچ فکر ریشه ای برای مرزهای غربی و شرقی نکرده است و فکرش اینه که درست میشه چون هیچیک از فرزندان مسئولین در مرزها خدمت نکرده اند- آقایون خودنون وارد عمل شوید چون از پاکستان کاری ساخته نیست- کار وزارت کشور هم مثل عدم دنباله گیری اجرای قانون است مثلاً در بخش حمل و نقل عمومی درون شهری مثل وانتها، آژانسها است که هنوز برخلاف قوانین اتحادیه ها کارهای بیمه ای و سوختی آنها را در دست دارند. جز تأسف چیزی نباید گفت.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.097 seconds.